Det luktar mögel

va verkligen sjuk länge sen jag skrev något, men har inte haft någon skriva lust.
Gör mina två sista dagar på praktiken som varit 5v lång. Kommer bli skönt men också lite tråkigt för det är nu man börjar komma in i allt och klarar sig själv med patienterna.
Och det är bara 4 veckor kvar till studenten, det är inte klokt vad man har väntat på den dagen.. Bay bay skolan :D

Jag är såå hungrig och väldigt lat så jag tänker föreslå att vi ska äta pizza ikväll orkar inte laga något, och mamma skulle vara så snäll och göra matlåda till mig så de behöver jag inte tänka på heller..
Men dammsugaren kommer jag inte undan idag, så ska ta tag i städningen nu..

Ha det bäst! (om det en är någon som läser?)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag läser, men vad är det som luktar mögel?

2009-05-18 @ 19:00:25
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jadå, jag läser!

2009-05-18 @ 20:39:45
Postat av: anna

jag läser alltid :)

2009-05-19 @ 09:58:07
Postat av: Therese

Klart jag läser, det vet du hjärtat!

2009-05-21 @ 10:17:28
URL: http://trajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback