Trevligt



Sofie



Jenny

(Tyvärr har jag inte bilder på några fler från kvällen.)

Var en riktigt bra lördag, börja med att mamma o jag åkte ner till apoteket och då ringde pappa till mig om Kim o jag skulle med ut till farmor o farfar och äta som vi gjorde. Så där åt vi god mat och det var kul att träffa dom för jag gör inte det lika ofta nu sen jag flyttat.
Efter att vi ätit åkte vi hem och bara tog det  lugnt, jag hade jätteont i magen så jag la mig o halv sov ett tag innan vi cyklade till station för att ta tåget till Karlstad. Vi skulle nämligen bowla med Kims två systrar, deras pojkar plus en vän och pappa Roy o farmor Signe.
I början gick det skit dåligt för mig men sen gick det bättre o det var riktigt kul, Älsklingen vann över alla!
Efter bowlingen gick vi hem till Sofie o Kristian där vi käkade tacos och vi slöade ihop framföra tv, Nina tyckte att vi var jätte tråkiga o försökte få igång stämningen Sofie o Nina hade lite kittling/brottning det va underhållande.
Sen gick vi alla ut. Var en riktigt trevlig dag/kväll som jag hoppas det blir fler av.

Jag har verkligen träffat min prins o hans underbara släkt är ett stort plus som jag fått på köpet.
Det är alltid lika trevligt att träffa dom man kan vara sig själv.

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Låter som du haft lajbans :D

2009-03-10 @ 14:01:51
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback