Frågor

OM JUST DIG


FULLSTÄNDIGT NAMN: Jenny Elisabeth Hellström
FÖDD: 1990
BOR: Tillsammans med Kim

SMEKNAMN: Nepp

INTRESSEN: -
SKOLA: Presterud

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON:  Ja

ÅNGRAT NÅGOT:  Ja
LJUGIT:  Ja
SVIKIT NÅGON: Nej, det tror jag inte.
KÄNNT DIG SÄMST: jadå
GRÅTIT: Nej
SKRATTAT: Ja

VARIT SJUK: Ja massa besök på sjukhuset men nu är det bra. 
VARIT UTOMLANDS: Nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Ja, Sandrah


KÄNSLOR



GRÅTER DU OFTA:  Nja har gjort det en tid nu, men nu va det ett tag sen.
SKRATTAR DU OFTA:  Beror på vem jag är med.
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:  Huvudvärk o allt snurrar.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: lite upp o ner

HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: nja, det va länge sen.
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Ja

KÄRLEK

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Nej jag fann den för 10 månader sen
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:  Nej

ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Ja det är jag nog
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Jag hoppas o vill att ett föralltid ska finnas
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Ja
OM JA, VEM: Kim
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: Älsklingen
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD: -
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja!


VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU:
olika

SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: gärna både och
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Längre än mig
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: spelar ingen roll

FÅR DU MÅNGA KILLAR: haha, neej



Utseende



Blondin eller brunett?
Brunett

LÅNGT ELLER KORT HÅR: mellan börjar bli långt :D

SNYGG ELLER FUL: Idag är jag FUL
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Inte alltid
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: nja, det händer
ELLER TVÄRTOM?:
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: ne
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Ja
SMINKAR DU DIG: när ja känner för de..
VARFÖR ÄR DU INTE VACKER UTAN ? för att jag ser ut som en prikigkorv utan smink.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Har du inte varit utomlands? Du har chattat med mig och träffat mig :P

2009-03-23 @ 21:56:00
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Therese

Inget smeknamn? Vad är då Bam-Bam? :D

2009-03-25 @ 08:22:29
URL: http://trajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback