Ett, två, tre knacka och se...



Idag så kom Lina till mig vid 5 för hon ska sova här :)
Älsklingen var hemma ett tag innan han for till Karlstad.
Och jag kan lova att jag har haft skrattkramp minst tusen gånger idag, hahha Lina och jag kan verkligen skratta åt ingenting men ha så jävla kul!!
Ikväll har vi kollat på Barnhemmet och jag tyckte de va en bra film, men man fick tänka till lite på slutet.
Va riktigt länge sen jag va rädd när jag såg på film, drog upp täcket precis under ögonen så jag kunde gömma mig fort.. Men det är något med skräck filmer o barn jag tycker att barn är så läskiga i skräck filmer. Spelade yatzy nyss jag vann :D

Jag är jättetrött riktigt längtar efter att få nanna kudde nu.. Men som alltid när jag inte sover med älsklingen känns det så tomt att lägga sig i sängen.


Nej nu blir det att sova.
Tack Lina för en skojig kväll, tycker om dig tokfia! <3

// J

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Usch sånna där filmer vågar inte jag se!

2009-03-28 @ 08:50:45
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det va skit roligt verkligen =)

ett,två,tre knacka och se xD

hahahaha ujuj humor har vi iaf haha...

Love u gumman <3 / Lina bus

2009-03-29 @ 16:25:59
Postat av: Jenny

Den är bra den filmen :)

Se The Strangers, den är läbbig eller mer obehaglig kanske. Kram Jenny

2009-03-30 @ 11:52:57
URL: http://thrice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback