VBASH!?

Jag vaknade med en känsla av meningslöshet. Och det har liksom bara växt idag o jag är så jävla trött på allt!
O magen gör bara ondare så blir väl att ringa sjukhuset imorgon, Det känns bara som precis allt går emot mig hur jag än vrider o vänder på de.. O det har väl bara blivit lite för mycket just nu.. Blääää.

Imorgon är en ny dag en bättre dag får jag hoppas.
Kims pappa kommer imorgon istället för idag, så får se om gladmasken får åka på eller inte vill ju inte förstöra stämningen bara för att det är mycket som far runt i huvudet på mig. Men skit samma, jag vet nästan att det kommer kännas bättre imorgon med vissa saker iaf, eller?

--------------------------------------------

Idag har vi varit på loppis o fyndat tavlor dom va fina o anorlunda, kommer bild när vi fått upp dom på väggen.
Sen åkte vi hem till mamma o pappa och käkade mat.
Stor städningen här hemma blev av också så nu är det mindre dammigt o ja hoppas att det är mindre baciller också.

Jag har min tjockis Tilda hos mig hon är så goo <3


 Åh, det är snart sex år sen hon var så där lite min gosnos.


Har ni haft en bra alla <3's dag?
Vi har inte gjort något speciellt, men det gör mig inget. Älsklingen hade tänkt köpa blommor men blev inte så. Men det är ok iaf för jag sa att han inte behövde..  Jag skulle bli mer glad av att bara bli överaskad med blommor vilken dag som helst för att han vill ge mig blommor inte för att det är alla hjärtans dag o det är liksom "tradition" o ge varandra saker då. Utan att bara få blommor så där överaskat skulle betyda så mycket mer.

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vet precis hur du menar med det du skriver. Jag finns också, glöm inte det!!! <3

2009-02-15 @ 08:55:06
URL: http://trajsan.blogg.se/
Postat av: My

Hehe ja men de är så jobbigt med hår ;) ja klipper mig sällan också och de måste ja ge mig med :D

2009-02-15 @ 22:15:32
URL: http://mylundgren.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback