Sjukan

Imorse så ringde mamma till sjukhuset o fixa en tid åt mig, och vi fick tid 10:40 så va bara att göra säg i ordning äta lite frukost o sen sätta sig i bilen och åka till karlstad. O det är ju fan inte bara på dom där sjukhusen alla säger olika saker o vi hamnade på helt fel ställe först, sen så glömde vi att anmäla oss så blev lite spring. Men väl där så fick vi vänta ett tag innan det var min tur.. Och min vanliga otur så hade gyn läkaren en praktikant med sig o inte nog med att det känns jobbigt att ligga där med benen i vädrer så kännde jag mig som värsta lära/prov dockan för under tiden hon undersökte mig så undervisade hon. Aja jag överlevde det också och hon kunde inte hitta något fel alls ut allt såg helt okej ut, skönt!! Så vet inte varför jag hade så ont i magen :S Men jag är glad o lättat över att inget är fel.

Jag har ju lovat bilder på våra tavlor inte för att jag vet om någon vill se?
Men så här ser dom ut.


Dom är lite annorlunda :)

Nu snart ska jag gå bort till lilla coop och hämta nya trisslotter och köpa saft. För vi har en sån där man kan göra bubbel vatten i o det är gott att ha saft i.

Och efter som allt såg bra ut på sjukan så får jag bada :D jag har längtat efter ett riktigt varmt bad :))
Lite bad sällskap skulle inte vara fel så får se om älsklingen har lust att hoppa i med mig, mys..

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att det inte var något galet jennsan. har du fortfarande ont ändå? fina tavlor :)

2009-02-16 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback