Projektarbete, Badhuset

Idag efter skolan följde Emelie med hem till mig för att vi skulle försöka komma igån på riktigt med vårt projektarbeta vi gör tillsammans om ADHD. Men det är så svårt att komma igång, men vi sökte massor av information o vi hittade en del bra sidor som det stod bra saker på.. Så vi sparade massa o nu är det "bara" att vi plockar ut det viktigaste o skriver om det med våra ord. Och sen sätter ihop allt till ett arbete. Jaa det ska gå på något sätt!! Ska vara klart innan praktiken som vi går ut på v 17 så lite tid har vi ju på oss men känns ändå som det kommer gå fort.
Vid 15 så följde jag Emelie till bussen, sen knallade jag hem o fixade lite mat.

När Kim kom hem idag så väntade vi på att tvätten skulle bli klar sen gick vi till badhuset för att röra lite på dököttet, men ja vi orkade inte med så många längder... haha Så vo simmade runt o myste och fjanta oss :)
Hoppade gjorde vi också från 1an o fan det är ju läskigt!! Vilken jävla fegis jag har blivit va ju inte rädd alls när man va liten.

Körde bil idag o det går riktigt bra :D
Nu ska jag skratta lite åt idioterna i Sveriges värsta bilförare.

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback