Uppe förre tuppen

Idag är jag vaken tidigt, visserligen brukar jag vara vaken vid den här tiden.
För Kim har nyss gått till jobbet och då vaknar jag alltid o ger honom en hej då puss sen brukar jag krypa ner på hans sida och somna om.. Men Under helgen har vi flyttat till det nya lägenheten och har inga persienner eller någon rullgardin. Vilket gör det omöjligt för mig att somna om, flagorna på maxi parkeringen gör så att solljuset fladdrar i hela sovrummet, bler illamående av att kolla på de ju.
Så nu sitter jag i vardagsrummet och dricker nyponsoppa :)
Ska se över vår inköps list på Ikea, mamma o jag ska åka dit idag.
Det som står överst på listan är en MÖRK rullgardin!!! Så jag kan sova :P
Sen ska vi ha ett nytt databort som man kan ha alla pärmar o papper vid. Måste även köpa brukar att ha pasta, ris, flingor mm i för skåpen va väldigt dumma finns inget skåp som passar att ha som skafferi :/

Men vi stor trivs i lägenheten trots att den har sina brister. Kände mig hemma här på engång :)
Vi har världens insyn också konstaterade Kim förut när han stod utan för på andra sidan gatan o väntade på min pappa, där ifrån kunde han se att jag inte hade bh på mig :P
Så inatt när jag klev upp för att gå på toa ikläd bara trosor så bjöd jag på utsikten :P hahah
För precis då kom det en securitas vakt o lös upp hela lägenheten.

Nu ska jag gå in o mäta våra garderober, för måste köpa korgar att ha kläderna i för det fanns inga hyllor i garderoberna. Hur tänker man då? tycker dom jag ska hänga trosor o strumpor eller? För häng möjligheter finns det gått om. Ska sluta tjata o göra lite nytta här hemma i röran har jag tur hittar jag mina kläder sen.

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Så var det i den lägenheten vi hade där vid maxi också.. inga hyllor eller någonting. Vi snickrade ihop det själva tillslut ;D

2009-08-31 @ 13:00:18
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback