Var kommer ...

Var kommer du ifrån? Yttre rymden
Heter? Jenny Elisabet Hellström
Hur gammal är du? 18
När fyller du år? 9 November
Tycker du om någon just nu? Jaa
Jag samlar på? Kilon :p hahah nej då men ser ut som jag gör de.
Gröna eller röda äpplen? båda
Vilken tid gick du upp idag? 07:16
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja, fast jag har inkräktat på Kims sida av sängen ;P
Har du sovit ensam inatt? Nej
Har du strumpor på dig nu? Ja
Hur svarar du i telefonen? Hallåå.. Svara nästan aldrig med mitt namn inte när jag ringer heller vilket kan irretera folk ibland.
Vad ska du göra ikväll? Skol uppgifter, medans Kim kollar Hockey
Vad ska du göra imorgon? Sov morgon, skolan, tvätta och är det så fint väder som idag ska jag ut o gå.
Var vill du bo när du blir stor? Det får jag se då.
Vad vill du bli när du blir stor? Bra
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? Söndag
Vilken årstid tycker du bäst om? Hösten då allt är över skulle jag svarat för några år sen, men jag hoppas jag kan svara sommar.. Vill ha en bra sommar på alla viss i år.
Laddar du ner musik och filmer från internet? Yes
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Det första jag skulle göra är att boka en resa för mig och Älsklingen plus våra familjer. sen ta körkort, köpa en bil.. Jag skulle spara undan lite av pengarna resten skulle vi bara ha kul för.
Bär du glasögon eller linser? Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Ne.
Har du piercing? Öronen
Har du tatuering? Ja
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja
Solar du ofta? På sommaren
Gillar du att dansa? Haha, ja men bara när ingen ser.
Vilken är din favoritglass? Olika
Tror du på ett liv efter döden? Ja, något efter finns det.
Bor dina föräldrar tillsammans? Japp
Är du morgon eller kvällsmänniska? kväll
Vilka hårfärger har du haft? Många
Är du beroende av något? Närhet, vilket kan vara väldigt negativt ibland.
Senaste låten du hörde? Kommer inte ihåg
Vad gör du på helgerna? Olika
Vem kramade du senast?  Kim
Saknar du någon nu? Ne
Vem ringde dig senast? Kim
Var du glad igår? Nja, igår var jag mest arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback