Gott och Blandat

Lång freda =  MC-Turen i år :)
I år så åkte Jessica och Pappa och ner på stan i bland allt folk hittade Jag Therese o Lilla Nicole, o lilla busungen fick följa med mig, Kim och mamma. Va riktigt många som åkte i år och man blir ju inte dåligt sugen på att åka själv när mans tår där och ser på.. Efter stunden nere på stan körde vi hem Kim för spelet skrek efter honom. Så följde jag med hem till mamma och busa lite med gos innan vi körde hem henne och sen dumpade mamma av mig hemma.
Självklart hittade jag min gosnos framför datorn ;P

Soligt o fint blev det idag också såg lite osäkert ut i morse, så ajg satte igång att städa vår balkong när jag kom hem o va riktigt skönt kunde stå i linne och typ svettas. Synd att jag inte tog förre o efter bild på hur det såg ut för va riktigt grisigt, så jämfört med inna så är det riktigt fint nu.

Varken Kim eller jag orkade göra mat idag så vi cyklade i väg och käkade pizza gottit.

Har nyss slängt ut sängkläderna på vädring efter att ha sovit ca 40 min :P
Jag är så sjukt trött hela tiden på dagarna, men på nätterna ligger jag och vrider o vänder på mig i timmar -suck-
Ska göra mig i ordning lite nu så jag inte ser helt ny vaken för vid halv 7 ska vi på bio :)) Mysigt!




Jessica som var så söt i Mc kläderna :D





Pappa och Jessica



Bimbo älskling hemma hos mamma o pappa



Min kärlek


Ha en underbar fredag.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag missade ju MC grejen. Min pappa var med och åkte iaf!

2009-04-10 @ 19:27:21
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback