Solen skiner köp gardiner

Jag har inget vettigt eller roligt att skriva alls.
Tycker mest att hela livet känns ganska onödigt för tillfället.
Som jag sa till Kim förut skulle jag kunna skulle jag ge honom mina år, för han vill bli jätte gammal. Men tyvärr så går ju inte de så jag får väl ta o leva dom själv då.

Jag vill vakna med ett leende, eller ja utan att de känns blä i hela kroppen.
Jag vill stänga av hjärnan, eller varför inte skicka iväg den på rensning o rengöring från all skit som finns där.

Usch jag är verkligen trött på livet.

Varför skriver jag ens de här?

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Nej du får inte vara trött på livet! Vi får göra något någon dag så du blir glad =)

2009-04-06 @ 20:12:14
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske för att det rensar lite att skriva ner de? <3



Gullan, jag finns här om du skulle vilja hitta på något med mig. KRAM

2009-04-07 @ 14:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback