Glad Påsk

Jag har ingen cykel längre :'((((( Igår när vi kom ut från bion så stod bara Kims cykel kvar.
Idiot och sno min cykel som är så svårt att känna igen, inte!
Ringde o beklagade mig för mamma. Hon och pappa var hemma hos Tommy och Ulrika så vi åkte hem till dom.
Riktigt trevligt o lättsamt folk så vi blev kvar där hela kvällen, cyklade bara hem för att byta om innan vi skulle iväg till Mc klubben dom är med i. Så vart en lite annorlunda men rolig o bra kväll igår.

Vilket härligt väder det är idag helt underbart att vakna till solsken ju :)
Ska snart hoppa in i duschen för att sen göra mig i ordning för vi ska åka till Karlstad med 14.05 bussen
är bjudna på påsk mat hos Kims farmor.

Glad Påsk


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Glad påsk :)

2009-04-11 @ 12:14:34
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glad Påsk gullan :)

2009-04-11 @ 19:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback